Pages

Sunday, April 5, 2015

AG võistlus 05.04

Korraldas TAKO, kohtunik Inga Järv.

Kokku kolm rada, millest kaks AG ja üks HY ning tulemuseks 3xdsq.

Võik arvata, et tulemused kurvastavad, aga seekord olen täitsa rahul. Üle pika aja tundus, et meie koostöö isegi sujus. Kõik kolm disklahvi olid sellised kiired ja ei tulenenud mingist pikemast ekitamisest rajal. Enne ja peale disklahvi olid jooksud üsna ilusad, nii-et edusamm seegi :)

Kahest AG rajast on ka videod.



Siin tekkis meil segadus slaalomis, kuid see on meie tavaline probleem, et tunnelist tulev koer ei saa slaalomile pihta. Peale seda olin ise koerast liiga maas, nii-et koer pressis minu ja tõkke vahelt end otse järgmisesse tunnelisse, kust saabus ka kiirelt dsq.


Siin rajal saabus dsq juba kolmandal takistusel, kus koer lipsas minu seljatagant valesse tunneliauku. Arvan, et olin ilmselt ise liiga ees ja jätsin seetõttu vale tunneliaugu ilusti vabaks. Ülejäänud rada möödus viperusteta, A-lt oleks pidanud koera hiljem vabastama, aga tol hetkel tundus seljataha vaadates koer päris õiges kohas :)

Rajad olid muidu lihtsad ja eks natuke paha tunne oli, et suutsin ka sellistel radadel miskit ikka ära soperdada. Sellegipoolest olin eelmisel võistlusel platsil nii ebakindel, et ei osanud koera üldse juhtida, nii-et olen õnnelik sellegi üle, et seekord enam-vähem midagi välja tuli.

No comments:

Post a Comment