Pages

Sunday, April 19, 2015

AG eksam ja open võistlus, 19.04

Korraldas TAKO, kohtunikuks oli seekord Monika Põld.

Kõigepealt jooksime A2 klassi eksamiradu, millest mõlemad olid agilityrajad. Nendest radades filmis vist Katrin ka videod, nii-et kui need saan, siis panen hiljem siia juurde.

1. AG rada – 5kp, 1. koht
Siin planeerisin ise rada valesti. Tahtsin kätt vahetada peale A-d, kuid unustasin hetkeks ja juba oli koer A-lt maas ja mina koerast valel pool. See põhjustas tõrke järmisele tõkkele minekul. Oleks pidanud jooksma kohe teiseltpoolt, see oleks ehk säästnud aega ja oleks ilmselt igale poole kenasti jõudnud. Ülejäänud rajaga jäin aga väga rahule, kõik keerulised kohad tulid ilusti välja ja koer oli väga hästi kontrollitav.

2. AG rada – 10kp, 1. koht
Sel rajal arvan, et tegin ise kõik õigesti. Esimese viieka saime A-l, kust koer tuli seekord sellise hüppega maha, et olin ausaltöelda korraks üllatunud. See on nüüd meie elu teine kontaktiviga kogu joostud radade peale. Teise viieka saime oma leivanumbri eest, milleks on muidugi tunnelist slaalomisse sisenemine – ka seekord see kombinatsioon ei õnnestunud. Püüdsin küll sisenemist koerale kergemaks teha ja jäin teisele poole slaalomit ning näitasin väga konkreetselt sisenemiskohta, kuid ka see ei aidanud, koer väljust tunnelist ja tuli lihtsalt minu juurde haukuma, ega proovinudki siseneda. Ülejäänud rada kulges ilusti. Silmanurgast tundus, et kiigesooritus oli väga ilus, seda peab videolt üle vaatama, kas ka päriselt nii oli.

3. Open rada, HY – dsq
Kartsin rajal kahte kohta. Kõigepealt oli rajal Kusti jaoks üsna raske slaalomisse sisenemine. See õnnestus siiski probleemideta ja olen selle üle väga rõõmus! Teine keeruline koht oli aga kohe peale slaalomit, mida planeerides kartsin, et läheb jube kiireks ja ei jõua õigel ajal õigesse kohta. Nii ka läks, kahe tõkke vahele tõmbamise asemel saatsin koera ringi ja lõpetasin seepeale juhtimise. Hiljem teiste jookse vaadates sain aru, et oleks võinud proovida teiseltpoolt joosta. Peale tunnelit jätkasin uuesti juhtimist ja siis tuli juba kõik välja nii, nagu plaanitud.



4. Open rada, AG – 5kp
Ka siin rajal olen väga rahul slaalomi õnnestumisega! Olin vist nii rahul, et oleks peaaegu koera A-le kaotanud, õnneks tuli Kusti kutsumise peale tagasi. A-kontakt oli jooksukas, aga vähemalt mitte hüppega. Oleksin eelistanud, et ta oleks kasvõi korraks peatunud, aga kavatsen seda edapidi kontrollida. Sel rajal tekitas meile viieka aga tõkkelt tagasi keeramine. Koer lendas nii suure hooga tõkkele, et vaatasin, et lipsab ettejäävasse tunnelisse ning pidurdasin teda tõkkel, kuid see oli täiesti üleliigne ja põhjustas pulga kukkumise, nii-et oleks pidanud lihtsalt oma suu kinni hoidma :)



Kokkuvõttes olen rahul, et nelja raja peale õnnestus meil koguda lausa kolm tulemust ja vaid üks dsq. Koera ja minu vahel sujus koostöö ilusti. Koer allus hästi juhtimisele ja tegelikult tulid paljud rasked kohad kenasti välja, see annab lootust :) Siiani ei ole ma julgenud võistlusel eriti pimepöördeid teha, sest selle võttega kaob hetkeks koer nägimisväljast. Nüüd aga olen viimastel võistlustel end kokku võtnud ja julgelt pimepöördeid teinud ning need on ka õnnestunud, nii-et sellegi üle on hea meel.


No comments:

Post a Comment