Pages

Tuesday, March 15, 2016

Tako AG võistlus 12.03

Korraldas TAKO, kohtunikuks oli Zsofi Biro (Ungari).

1. rada HY – dsq


Meie jaoks mitmeid raskeid nurki sisaldav rada. Kohe alguses olin kimbatuses, kuidas koer slaalomisse saada nii, et ka ise õiges kohas oleks. Slaalomis saime viieka, dsq tuli aga 8.-9. takistuse juures. Koer lendas sellise hooga tunnelist välja, et tuli 8. tõkkest mööda ja suundus otse 9. tunnelisse.

2. rada AG – dsq



Ka siin rajal olin kohe raja alguses segaduses, kummalt poolt alustada. Püüdes vale tunnelit vältida, tõmbasin koera hoopis õige tunneli valesse auku ja dsq oligi käes. Ka slaalom ebaõnnestus taaskord, kuigi nurk ei olnud Kusti jaoks raske. Muus osas võib selle rajaga rahule jääda.





3. rada AG – 10kp



Õppides tundus see rada ikka päris võimatu. Meie jaoks oli kõige raskem muidugi slaalominurk ja ega ma päris täpselt ei teadnudki, kuidas ma koera slaalomisse saan. Korraks kaalusin ka poomi alt läbi jooksmist (nali!). Enne oli aga kahe sirge tunneliga koht, kus enamik saatsid koera tunneliauku suht kaugelt, kuid kuna Kusti taolisi pimedaid tunneleid väga hästi ei võta, otsustasin kihutada sundvalssi tegema. Jõudsin, kuid kahjuks oli pööre kehvasti tehtud ja koer väljus tunnelist valele poole. Õnneks midagi hullu ei juhtunud, kõigest ajakadu. Seejärel slaalomi viiekas – puhtalt minu viga, sest kuidagi jube kiire oli slaalomi juurde ja sinna jõudes ei osanud koera kuidagi õigesti saata. Teise viieka saime enne viimast tõket – jäin koerast maha ja koer jooksis tõkkest mööda. Muus osas võib rajaga rahule jääda ja joostes oli rada oluliselt loogilisem kui õppides tundus.


Käisin esmaspäeval ka Zsofi Biro seminaril ja see oli väga huvitav. Ma ei saa öelda, et ma nüüd kindlasti sarnast stiili harrastama hakkan, kuid mõned head nõuanded sain küll kaasa. Lisaks innustas ka Zsofi (nagu Zsusa Veres) rohkem tagantlõikamisi kasutama ning põhjendas hästi, miks mõnes kohas, kus vabalt jõuaks koerast ette joosta ja kätt vahetada, on just tagantlõikamine parim lahendus.


No comments:

Post a Comment